U ovim uvjetima, "tvrtka" će se odnositi na MIO PRODUKT d.o.o., dok će "klijent" označavati pojedinca, tvrtku ili organizaciju koja koristi naše usluge.

Uvjeti
Poslovanja

U ovim uvjetima, "tvrtka" će se odnositi na MIO PRODUKT d.o.o., dok će "klijent" označavati pojedinca, tvrtku ili organizaciju koja koristi naše usluge.

Narudžba

Narudžbe se primaju putem pisane ponude ili dogovora, a sadrže sve relevantne tehničke specifikacije i zahtjeve klijenta.


Rok isporuke

Standardni rok isporuke za naše proizvode iznosi 75 radnih dana, uzimajući u obzir praznike, neradne dane i vremenske uvjete.


Produženje roka isporuke


Rok isporuke može biti produžen u slučaju praznika, neradnih dana i nepredviđenih vremenskih ili tehničkih uvjeta koji onemogućavaju normalno izvršenje posla. Također, ukoliko klijent dodatno mijenja zahtjeve nakon prihvaćanja ponude, to može rezultirati produženjem roka isporuke.

Cijene


Cijena je navedena u našoj ponudi ili dogovoru s klijentom.


Plaćanje


Klijent će izvršiti plaćanje prema sljedećim uvjetima:


Avansno plaćanje: Klijent će uplatiti 70% od ukupnog iznosa ponude unaprijed kao avans kako bi osigurao rezervaciju proizvoda/usluge i započeo proces izrade proizvoda/usluge.


Preostali iznos: Preostalih 30% iznosa ponude treba biti plaćeno od strane klijenta prije isporuke ili montaže proizvoda/usluge.


Povećanje cijene: U slučaju da klijent traži bilo kakvu promjenu u ponudi koja dovodi do povećanja troškova, tvrtka zadržava pravo povećanja cijene u skladu s novim zahtjevima. Svako povećanje cijene bit će dogovoreno pisanim putem između tvrtke i klijenta.


Ovim se uvjetima plaćanja osigurava da tvrtka prima odgovarajući avansni depozit za početak rada, a također daje mogućnost prilagodbe cijena u slučaju novih zahtjeva klijenta koji mogu utjecati na troškove proizvodnje. Preostali iznos plaća se prije isporuke ili montaže kako bi se osigurala isporuka gotovih proizvoda ili usluga.

Odgovornosti tvrtke


Tvrtka će isporučiti proizvod/uslugu u skladu s ponudom i zahtjevima klijenta.


Tvrtka će poštovati dogovoreni rok isporuke, osim u slučaju objektivnih prepreka.


Odgovornosti klijenta

Klijent će osigurati točne i potpune tehničke specifikacije i zahtjeve za izradu metalnih konstrukcija.

Klijent će platiti dogovoreni iznos u skladu s uvjetima plaćanja.

Klijent će obavijestiti tvrtku o bilo kakvim promjenama u zahtjevima ili specifikacijama koje bi mogle utjecati na rok isporuke.

Opći uvjeti dostave

Naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog prilaza najbližeg stambenom objektu (izuzev nekih otoka gdje dostavljamo u POLAZIŠNU TRAJEKTNU LUKU – Biševo, Drvenik Veli i Mali, Ist, Iž, Ilovik, Koločep, Kaprije, Krapanj, Lastovo, Lopud, Molat, Olib, Ošiljak, Premuda, Prvić, Rava, Rivanj, Sestrunj, Silba, Vele i Male Srakane, Susak, Sv. Andrija, Šipan, Unije, Vrgada, Zlarin, Zverinac, Žirje).

Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do kolnog prilaza najbližeg ulazu u zgradu. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja isključivo na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevoznički tvrtki Hrvatske pošte, DHL, GLS, Overseas Express.

Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu s težinom/volumenu paketa.

Ovisno o narudžbi o vrsti proizvoda, proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati pismenim putem na reklamacija@mioprodukt.hr

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Osobno preuzimanje

Naručene proizvode kupac može i osobno preuzeti u našoj radioni . Osobno preuzimanje dostupno je u sukladno prethodnom dogovoru.

Po primitku obavijesti da je vaša narudžba spremna za preuzimanje, rok za preuzimanje iste je u roku 3-10 radnih dana.

U slučaju nezadovoljstva ili problema s kupljenim proizvodom ili uslugom, rado ćemo vam pomoći riješiti situaciju. Molimo vas da pažljivo pročitate sljedeće informacije o našim postupcima reklamacija:

  1. Rok za prijavu reklamacije: Reklamacije se moraju prijaviti u roku od 14 od primitka proizvoda ili pružanja usluge. Nakon isteka tog roka, žalbe možda nećemo moći uzeti u obzir.

  2. Način prijave reklamacije: Reklamacije se prijavljuju slanjem e-maila na reklamacija@mioprodukt.hr s detaljnim opisom problema, brojem narudžbe i fotografijama koje ilustriraju neispravnost ili nedostatak proizvoda.

  3. Pregled reklamacije: Nakon što zaprimimo vašu reklamaciju, naš tim će je pregledati i odgovorit ćemo vam u roku od 14 radnih dana s informacijama o daljnjim koracima ili rješenju problema.

  4. Mogući ishodi reklamacije:

    • Zamjena proizvoda novim ili ispravnim

    • Povrat novca na vaš račun

    • Dodatne instrukcije za rješenje problema

  5. Priloženi dokumenti: Molimo vas da u reklamaciji priložite fotografije ili druge relevantne dokaze koji podržavaju vašu tvrdnju.

  6. Odgovornost kupca: Kupac je odgovoran za pravilno korištenje proizvoda ili usluge sukladno uputama koje su priložene. Nepropisna upotreba može utjecati na prihvaćanje reklamacije.

  7. Dodatne informacije: Za dodatne informacije ili pitanja o reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte na reklamacija@mioprodukt.hr.

Zahvaljujemo na razumijevanju i suradnji.

Ovi uvjeti poslovanja služe kao temeljni okvir za suradnju između tvrtke i klijenta. Detaljni uvjeti mogu varirati ovisno o specifičnim projektima i potrebama stranke, te se stoga preporučuje da se uvjeti preciziraju u ponudi za svaki pojedini posao. Uplatom ponude klijent prihvaća navedene uvjete.